Daca e prima comanda la Quickmobile, trebuie doar sa adaugi produsul dorit in cosul de cumparaturi si sa te autentifici prin crearea unui cont. Daca ai deja un cont, te autentifici si finalizezi cumparaturile.
Poti sa achizitionezi produsul dorit in rate prin modalitatile descrise aici.
Toate detaliile comenzii le regasesti in contul tau la sectiunea Comenzi.
Odata cu intrarea in vigoare a obligativitatii e-factura (1 ianuarie 2024), sistemele nu mai permit nici o modificare ulterioara plasarii comenzii.
Serviciul Retur 30 zile QuickMobile nu afecteaza dreptul legal de retragere in 14 zile pentru comert la distanta, ci vine extra, in completarea lui, in beneficiul clientilor QuickMobile. Daca nu esti complet multumit de un produs cumparat, ai la dispozitie 30 zile de la achizitionare sa returnezi produsul si sa iti recuperezi banii, te ajuta partenerul nostru, Service Return.. Procedura de retur o regasesti aici.
Ai o problema cu produsul tau? Se rezolva in 3 pasi simpli. Procedura o regasesti aici.
Poti sa descarci documentele, oricand doresti, direct din contul tau. Factura se regaseste in sectiunea Comenzi → Detalii.
Odata cu intrarea in vigoare a obligativitatii e-factura (1 ianuarie 2024), sistemele nu mai permit nici o modificare ulterioara plasarii comenzii.
Ai posibilitatea fie de a trimite produsul catre retur, fie de a-l trimite catre service pentru reparatie. Procedura o regasesti aici.
Odata cu extinderea la nivel european, am externalizat partea de service si retur catre partenerul nostru Service Return. Lider european in managementul garantiilor, Service Return colaboreaza cu service-uri autorizate din Europa care rezolva problemele de fabricatie. Daca esti nemultumit de constatarea service-ului, contacteaza Service Return la info@service-return.com si poti solicita o contraexpertiza. Speram sa se rezolve problema curand.
In cazul in care, consideri ca, produsul primit nu este conform, te rugam sa urmezi procedura de retur mentionata aici.
Iti stam la dispozitie pentru detalii si suport la adresa de email: info@quickmobile.ro
Poti sa te dezabonezi direct din contul tau.
Partenerul nostru de logistică din Europa, unul dintre cei mai mari din domeniu, ne oferă un termen estimativ de 9 - 10 zile pentru pregătirea coletului și predarea către curier, datorita volumului lor mare de incarcare.
In momentul pregatirii coletului partenerul nostru de logistica a constatat ca produsul pe care l-ai ales este deteriorat. Ne pare rău pentru această situație și nu ne dorim să primești un produs defect, din acest motiv comanda ta a fost anulata.
Suma iti va fi restituita, prin aceeasi metoda de plata utilizata la plasarea comenzii, intre 1 si 5 zile lucratoare, in functie de banca.
In cazul in care coletul este refuzat la livrare, ne rezervam dreptul de a retine taxele de livrare tur-retur, in valoare de 50 de lei, din suma care va fi returnata catre tine.