Quickmobile
  • Noutati
  • Reduceri
  • Branduri
  • Club VIP
  • SHOP
    • Telefoane si accesorii
      • Telefoane Mobile
      • Alte Accesorii Telefoane
      • Casti Bluetooth Telefoane
    • Laptopuri si accesorii
      • Laptopuri
      • Tastaturi
      • Mouse
    • Tablete si accesorii
      • Tablete
      • eBook Reader
      • Alte Accesorii Tableta
    • Wearables
      • Smartwatch
    • Entertainment
      • Boxe Portabile
      • Camere Video Sport
      • Console
      • Mediaplayere TV
      • Accesorii Foto
      • Accesorii Gaming
      • Ochelari VR
    • Smart home
      • Boxe Inteligente
    • Ingrijire personala
      • Aparate de hair styling
    • Electronice auto-moto
Quickmobile
    Autentificare
0
Nu sunt produse in cos!
Autentificare
Quickmobile
  • SHOP
      • Telefoane si accesorii
        • Telefoane Mobile
        • Alte Accesorii Telefoane
        • Casti Bluetooth Telefoane
      • Laptopuri si accesorii
        • Laptopuri
        • Tastaturi
        • Mouse
      • Tablete si accesorii
        • Tablete
        • eBook Reader
        • Alte Accesorii Tableta
      • Wearables
        • Smartwatch
      • Entertainment
        • Boxe Portabile
        • Camere Video Sport
        • Console
        • Mediaplayere TV
        • Accesorii Foto
        • Accesorii Gaming
        • Ochelari VR
      • Smart home
        • Boxe Inteligente
      • Ingrijire personala
        • Aparate de hair styling
      • Electronice auto-moto
  • Noutati
  • Reduceri
  • Branduri
    • APPLE
    • SAMSUNG
    • XIAOMI
    • Sony
    • HTC
    • BEATS
    • KARL LAGERFELD
    • RAZER
    • HYPERX
    • HUAWEI
    • CAT
    • Vezi toate
  • Asigurare Casco
    Autentificare
0
Nu sunt produse in cos!
Autentificare
Categorii
Suport
  • Comanda ta
  • Servicii
  • Garantie si retur
  • Contul tau
  • Informatii generale
  • Intrebari frecvente
  • Politica de confidentialitate
Suport
  • Comanda ta
  • Servicii
  • Garantie si retur
  • Contul tau
  • Informatii generale
  • Intrebari frecvente
  • Politica de confidentialitate

Bine ați venit în Secțiunea noastră de Întrebări și Răspunsuri Frecvente!

Suntem incantati sa va oferim aceasta resursa utila pentru a raspunde la intrebarile frecvente si pentru a va oferi claritate si informatii utile. La Quickmobile, suntem mai mult decat un magazin online - suntem o platforma complet automatizata, alimentata de cele mai avansate tehnologii AI (inteligenta artificiala) disponibile in prezent. Aceste integrari aduc cu sine o oferta de produse extrem de complexe si competitive, alaturi de cele mai bune preturi de pe piata.

Cu toate acestea, este important sa mentionam ca, datorita naturii automate a platformei, comunicarea directa cu operatori umani nu este posibila. Suntem aici pentru a va ghida si a raspunde la intrebarile dvs. in aceasta sectiune FAQ. Pentru intrebari specifice sau asistenta personalizata, va recomandam sa explorati optiunile noastre de contact, respectiv Chat-ul AI direct din platforma sau pe email la: info@quickmobile.ro.

Cum pot sa plasez o comanda?

Daca este prima ta comanda la Quickmobile, adauga produsul dorit in cosul de cumparaturi si autentifica-te prin crearea unui cont. Daca ai deja un cont, autentifica-te si finalizeaza cumparaturile.

Pot achizitiona produse in rate?

Poți verifica detaliile legate de metodele de plată în rate disponibile aici. Vei găsi informații complete despre opțiunile de plată eșalonată, care îți permit să achiziționezi produsele dorite într-un mod flexibil și adaptat nevoilor tale financiare.

In cat timp se livreaza comanda?

Fiecare produs are un termen estimativ de procesare afisat in pagina produsului. Dupa această perioada, coletul este predat firmei de curierat (pentru Romania, lucram cu FanCourier si Cargus) care iti va livra coletul la adresa specificata in comanda.

Pot modifica datele din comanda?

Odata cu intrarea in vigoare a obligativitatii e-facturii incepand cu 1 ianuarie 2024, sistemele noastre nu mai permit modificari ulterioare plasarii comenzii.

Cum pot sa returnez un produs?

Dacă nu ești complet multumit de un produs cumparat, ai la dispoziție 14 zile de la achizitionare pentru a-l returna. 

Cum pot sa primesc factura si garantia comenzii mele?

Poti sa descarci documentele, oricand doresti, direct din contul tau. Factura se regaseste in sectiunea Comenzi → Detalii.

Cum pot sa modific datele de facturare daca am primit deja coletul?

Odata cu obligativitatea e-facturii incepand cu 1 ianuarie 2024, sistemele noastre nu mai permit modificari ulterioare plasarii comenzii.

Am primit produsul defect, cum procedez?

Ai optiunea de a trimite produsul pentru retur sau de a-l trimite catre service pentru reparare.

Nu sunt multumit de constatarea service-ul autorizat, cum procedez?

Daca esti nemultumit de constatarea service-ului, contacteaza Service Return la info@service-return.com pentru a solicita o contraexpertiza. Speram sa se rezolve problema curand.


Am primit un produs neconform, cum procedez?

Ai optiunea de a trimite produsul pentru retur sau de a-l trimite catre service pentru reparare.

Cum pot sa va contactez?

Poti sa ne contactezi prin Chat-ul AI direct din platforma sau pe email la: info@quickmobile.ro.

Cum pot sa ma dezabonez?

Poti sa te dezabonezi direct din contul tau.

De ce dureaza 9-10 zile livrarea produsului din stoc?

Partenerul nostru logistic din Europa, 3PL Global, unul dintre cei mai mari din domeniu, ofera un termen estimativ de 9 - 10 zile pentru pregatirea coletului si predarea catre curier, datorita volumului mare de încarcare.

De ce s-a anulat comanda, produsul fiind în stoc pe site?

In momentul pregatirii coletului, partenerul nostru de logistica, 3PL Global, a constatat ca produsul ales este deteriorat. Comanda ta a fost anulata pentru a evita primirea unui produs defect. Ne pare rau pentru orice neplacere si iti multumim pentru intelegere.

In cat timp se returneaza banii pentru o comanda anulata?

Suma iti va fi restituita, prin aceeasi metoda de plata utilizata la plasarea comenzii, intre 1 si 5 zile lucratoare, in functie de banca.

Ce se intampla daca refuz comanda?

In cazul in care coletul este refuzat la livrare, ne rezervam dreptul de a retine taxele de livrare tur-retur, in valoare de 100 de lei, din suma care va fi returnata catre tine.

De ce nu este disponibila optiunea de a discuta cu un operator uman la suport?

Suntem mandri sa oferim un suport exclusiv bazat pe Inteligenta Artificiala (AI). Alegerea de a utiliza AI in totalitate ne-a permis sa mentinem cele mai competitive preturi in toata Europa. Costurile implicate in angajarea si pregatirea unui numar suficient de operatori umani pentru a acoperi intreaga regiune ar fi fost semnificative, reflectandu-se in cresterea preturilor produselor noastre.

In prezent, suportul nostru AI vine cu anumite restrictii, insa suntem increzatori ca viitoarele integrari, cum ar fi cu Chat GPT si Gemini Google AI, vor aduce imbunatatiri semnificative la nivelul suportului nostru. Aceste evolutii vor contribui la extinderea capacitătilor noastre si vor oferi clientilor o experienta de asistenta si mai eficienta in viitor. Ne pare rau pentru orice inconvenienta si va multumim pentru intelegere.

Cum reusiti sa mentineti cele mai competitive preturi in fiecare tara?

Pentru a garanta cele mai mici preturi in fiecare piata, ne-am integrat cu softul IMMENS AI. Acesta verifica constant cele mai relevante magazine, iar, in functie de acestea, stabilim cel mai mic pret posibil.

Cu ce companie de curierat livrati coletele?

Suntem parteneri cu Austrian Post (Osterreichische Post), care livreaza atat direct, cat si prin parteneri locali, in functie de tara. Acesti parteneri includ nume precum DHL, UPS, Fedex, Cargus si FanCourier.

Ce optiuni de plata sunt acceptate la Quickmobile?

Suntem integrati cu diverse metode de plata, inclusiv Apple Pay, Google Pay, Visa, Mastercard, Alipay, puncte de fidelitate QM iar altele sunt in curs de adaugare.

Cine se ocupa de procesarea comenzilor la Quickmobile?

Toate produsele sunt procesate de catre unul dintre liderii mondiali in logistică si fulfilment, si anume 3PL Global.

Aveti pe stoc produsul

Toate produsele sunt disponibile pe site in timp real, datorita tehnologiilor de ultima ora pe care le utilizam.

Ce se afla in cutia produsului?

Produsul tau este insotit de accesoriile pe care producatorul a decis sa le includa pe piata.

Este posibila ridicarea produselor de la sediul firmei?

Acest lucru nu este posibil, deoarece livrarea produselor este gestionata de 3PL Global.

Ce conditii are garantia?

Termenii si conditiile de acordare a garantiei sunt specificate pe certificatul de garantie primit la livrarea produsului.

  • Shop
  • Telefoane si accesorii
  • Laptopuri si accesorii
  • Tablete si accesorii
  • Wearables
  • Entertainment
  • Smart home
  • Ingrijire personala
  • Electronice auto-moto
  • Servicii
  • Servicii
  • Plata in rate
  • Deschiderea coletului
  • Impachetare premium
  • Garantie extinsa
  • Retur 30 zile
  • Asigurare CASCO online
  • Card cadou
  • Program de loialitate CashBack
  • Cont
  • Cont
  • Intra in cont
  • Informatii cont
  • Comenzi
  • Favorite
  • Program afiliere
  • Suport
  • Suport
  • Comanda ta
  • Servicii
  • Garantie si retur
  • Contul tau
  • Informatii generale
  • Intrebari frecvente
  • Politica de confidentialitate
  • Quickmobile
  • Quickmobile
  • Despre Quickmobile.ro
  • Corporate
  • Contact
  • Pareri si Recenzii Clienti

© Copyright 2005 - 2025 QuickMobile

© Copyright 2005 - 2025 QuickMobile

Termeni si conditii ANPC

Folosim cookies pentru a imbunatati experienta ta de shopping. Navigand in continuare, iti exprimi acordul pentru folosirea acestora. Afla mai multe detalii aici.